Gamintojai
1. Garantija pradeda galioti nuo prietaiso pardavimo - perdavimo datos.
2. Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti pirkimo dokumentą.
3. Priduodant prekę į garantinį aptarnavimą pakanka pateikti prekės pirkimo dokumentą (kasos aparato kvitą ar sąskaitą).
4. Garantinis aptarnavimas vykdomas UAB "Sekvita" dirbtuvėse. Pašilės g. 100, Kaunas, LT51314, Tel/Fax 370 37 350196
5. Prietaisas keičiamas arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantiniu laikotarpiu, pašalinti negalima.
6. Kai garantiniu laikotarpiu keičiamas produktas ar jo komponentas, tai naujam produktui arba pakeistam komponentui taikomas tęstinis garantijos terminas.
7. Garantija neapima kompensacijos už nuostolius, patirtus naudojantis produktu. Pardavėjas neatsako už prarastą informaciją. Patariama nuolat daryti tokios informacijos kopijas.
8. Produktas į garantinio remonto dirbtuves turi būti pristatytas saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jeigu produktas pristatomas be pakuotės arba pakuotėje, kuri neužtikrina saugaus transportavimo, pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus transportavimo metu.
9. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita.
10. Garantija netaikoma:
11.Garantiniai įsipareigojimai netaikomi:
Naudotojo tyčios ar neatsargumo; drėgmės, ekstremalių terminės aplinkos sąlygų poveikio ar dėl greito tokių sąlygų pasikeitimo, taip pat korozijos, oksidacijos, maisto ar skysčio išsiliejimo, smėlio, cheminių produktų įtakos, netinkamų ar nesandarių baterijų naudojimo, arba dėl pašalinių daiktų patekusių į prietaiso vidų.
Įprastinio nusidėvėjimo, kosmetinio pažeidimo, tinkamos ir reikalingos priežiūros neužtikrinimo (vidinių ertmių ir vartotojui prieinamų filtrų neišvalymą) ar netinkamų eksploatavimo sąlygų (įskaitant netinkamo slaptažodžio nustatymą ar atstatymą).
Netinkamų įtampos šaltinių naudojimo, elektros energijos svyravimų, elektros tinklų sutrikimų, trumpojo jungimo.
Jei gedimus šalino pardavėjo neįgaliotas serviso darbuotojas/asmuo
12. Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės, po 6 mėn. nuo remonto užbaigimo pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti
produkto pavadinimas | garantinis laikotarpis | |
Monitoriai | 12 mėn. | |
Spausdintuvai, braižytuvai, kopijuokliai, multifunkciniai įrenginiai suteikiamas 12mėn. arba 10,000 kopijų garantinio aptarnavimo laikotarpis. | 12 mėn. arba 10.000 kopiju | |
Visai kompiuterinei įrangai suteikiamas 12mėn. garantinio aptarnavimo laikotarpis, išskyrus sekančius komponentus: | dalinis 12 mėn. | |
Pastovios atminties įrenginys HDD | 3 mėn. | |
Optinis CDROM/RW, DVDROM/RW įrenginys | 3 mėn. | |
Nešiojamų atnaujintų kompiuterių baterijos testuojamos ir yra veikiančios. Nešiojamo kompiuterio darbo laikas be išorinio maitinimo šaltinio nedetalizuojamas ir garantija nešiojamo kompiuterio akumuliatoriams netaikoma. |